2012

Mitt 2012
Januari - startade året med nyår på Times Square - New York
           - började plugga till förskollärare i Varberg
April - ansökte till Camp America
Maj - fick meddelande om att jag blivit placerad på ett läger strax utanför New York och skulle jobba som Lifeguard
     - åkte upp till Stockholm för att skaffa visum och var sjukt nervös precis som första gången (2011)
Juni - fick min första lilla roll i en ny, svensk TV-serie
       - åkte till USA den 11 juni
Augusti - avslutade jobbet på Camp den 17 augusti, och åkte den 19 augusti till Kalifornien för en roadtrip på 10 dagar med fyra camp-vänner
September - kom hem till Sverige efter 2,5 dagar på flygplatser och massa förseningar
                - började min andra termin på högskolan
                - fick nytt jobb i simhallen
November - bokade resa till Australien i Januari i tre veckor
December - firade jul hemma i Kungsbacka med min fina familj
                - firade nyår hos syster i Falkenberg
 
det var det året! otroligt bra år och det kommer kommer att minnas bäst är min fina sommar i USA på Camp där jag lärde känna så himla fina människor från alla delar av jorden! <3

Kommentarer :

#1: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Underbart år, hoppas 2013 blir lika bra :D

Svar: Tack så mycket!! Det hoppas jag också!! :D
Terese Wallgren

skriven
#2: Zarah-Lou

Jävlar ja! Låter som ett helt fantastiskt år! :D

Svar: Hoppas att du också haft ett bra år och att 2013 blir ännu bättre!!
Terese Wallgren

skriven

Kommentera inlägget här :