Väntar på flyget!

Började dagen med att packa det sista och gick sedan iväg för att fixa naglarna inför resan. Har aldrig testat UV lack innan men kände att det vore perfekt inför resan eftersom det håller såpass länge! En fin korallfärg fick det bli och är verkligen supernöjd!!
 
Nu är jag på flygplatsen och eftersom det är jag som skall ut och resa skall det självklart krångla lite extra. Skulle checka in och så fungerar inte referensnumret. Får sitta en kvart i telefonkö och när jag kommer fram så frågar han varför jag inte har ringt tidigare??? Hur skulle jag kunna veta att referensnummret inte fungerar om jag inte har kunnat testa det innan. Han blev sur och jag fattade ingenting. MEN det löste sig och nu väntar jag på mitt första flyg till Frankfurt. Sedan dags för Shanghai och slutligen till Melbourne. Framme på fredag! :)

Kommentarer :

#1: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

så söt ring!:)

Svar: tack så mycket! Tyvärr glömde jag den inne på toaletten på flygplatsen i frankfurt :(
Terese Wallgren

skriven

Kommentera inlägget här :