forgot my ring

När jag påbörjade min resa till melbourne hade jag vart och lackat naglarna på en salong och älskade mina fina naglar. jag satte även på mig min fina rosett-ring från USA för att jag tyckte att den passade till. Var jättenöjd ända tills jag kommer till flygplatsen i Frankfurt, går på toaletten och tar av mig ringen för att tvätta händerna och glömmer min fina ring på handfatet. kommer på detta en kvart senare men hade gått så långt bort för att hitta gaten att jag inser att jag inte ens kommer att hitta tillbaka till just den toaletten (sjukt stor flygplats!!). Så deppade jag över det i flera veckor tills jag och min australienska vän var ute och shoppade i melbourne och han hittar en jättefin ring med en rosett på och jag faller med en gång. Så himla fin. Tyvärr hade de inte den i min storlek, och direkt ser han hur besviken jag blir och säger till mig att fråga personalen om de har den i min storlek men det hade de inte, men de uppmanade mig att gå till deras andra butik där de kanske hade den, de ringde även och frågade och den fanns där. Sedan går han runt i hela köpcentrat, medan jag kollar kläder i en annan butik, för att hitta butiken där min ring fanns. Till slut hittade han den och jag kunde äntligen köpa min fina ring!! Hur underbara vänner har inte jag?????
min fina nya ring till vänster!

Kommentera inlägget här :